Niemand houdt van onnodig gedoe. Om het jou als lid gemakkelijk te maken, geeft de ledenadministratie hier een paar tips en antwoorden op veel gestelde vragen.

1. Hoe zit het ook al weer met mijn vrijwilligerswerk?

Het vrijwilligerswerk dat je hebt opgegeven bij het afsluiten van je abonnement, kun je terugvinden op de website. Gewoon even inloggen via https://mijn.openluchtbadzwolle.nl/inloggen en je ziet het direct onder je gegevens. Kun je niet op de afgesproken tijd? Dan moet je je vrijwilligerswerk verplaatsen. Dat kan telefonisch gedurende openingstijden via 038-4549393.

2. Mijn favoriete vrijwilligerswerk is niet meer beschikbaar!

Bij het opgeven van vrijwilligerswerk kan het voorkomen dat het werk van jouw voorkeur niet beschikbaar is. Heel vervelend! Je kunt het later nog eens proberen, maar beter is gewoon eens een van de andere taken proberen. Zo zorgen we er samen voor dat het bad open kan, schoon blijft en iedereen wat lekkers kan halen bij het Winkeltje.

3. Ik lijk niet meer op mijn pasfoto

Heb je een verouderde foto op jouw pasje? Dat hoeft geen probleem te zijn. Bij de kassa zien we namelijk jouw online profielfoto. Je kunt eenvoudig de onlinefoto veranderen, als je je abonnement afsluit via https://mijn.openluchtbadzwolle.nl/inloggen. Kies dan voor profiel bewerken en een nieuwe foto uploaden. Het oude pasje kun je dan gewoon blijven gebruiken.

4. Ik heb nog meer vragen …

Heb je nog meer vragen? Of wil je gewoon alles weten? Kijk dan op de pagina met veel gestelde vragen op de website. Daar vind je veel antwoorden.